Bronnen

Literatuur

  • Maenhoudt, F. ‘Trends, Herkennen, Begrijpen, Gebruiken, Creëren’
    ISBN: 9789080740419
  • Roothart, H. en van der Pol, W. Van trends naar brands. Uitgeverij Kluwer. ISBN 9789014079646

Websites

  • Mobilemarketing.nl (1 mei 2013) Onderzoek laat verschillen in app gebruik bij mannen en vrouwen zien. Geraadpleegd op 31 mei 2013, van: http://www.mobilemarketing.nl/2013/05/onderzoek-laat-verschillen-in-app.html
Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s