Conclusie coolhunts

 

Individualisering, technologisering en duurzaamheid

 


08CBFC46-D4FB-4EAE-ADD7-74A8C36CDCE3

Na het coolhunten zijn we tot de volgende conclusie gekomen. De megatrends individualisering, technologisering en duurzaamheid voeren de boventoon. Ze hebben een grote invloed op de behoefte van de consument. Consumenten hebben vooral de behoefte om uniek te zijn en genieten van authenticiteit. Dit zal in de toekomst alleen maar toenemen. Ook vinden ze het belangrijk om duurzame producten te kopen en worden steeds milieubewuster. Wij denken dat milieubewust consumeren een steeds een grotere impact zal hebben op de fashion en retail industrie. De laatste Bangladesh ramp zal voor veel veranderingen zorgen op het gebied van kledingproductie. Volgens experts gaat de interactieve technologie een grote invloed krijgen op het winkelproces. Adidas heeft al interactieve paskamers en Tesco liet reizigers op het vliegveld Gatwick boodschappen bestellen op een levensgrote Ipad. Deze laatste ontwikkeling zal er voor zorgen dat er veel concepten ontwikkeld worden die op deze ontwikkeling inspelen. Ons doel is om een product of dienst te bedenken die inspeelt op deze megatrends en de behoefte en wensen van onze doelgroep. Deze conclusie is volledig gebaseerd op onze coolhunts.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s