Evány

Naam: Romano Louhatapessy
Woonplaats: Wormerveer
Werk: Eigenaar Pixius Events en Promoter Susudio & LA Sisters
Leeftijd: 22

Onlangs interviewde ik Romano over mijn coolhunt. Dat ging over de interactieve paskamer van Adidas. Ik vroeg zijn mening over deze nieuwe manier van passen en of hij er een toekomst in ziet.

Romano is een ambitieuze jongen die al een aantal jaar een evenementenbureau erop nahoudt (Pixius Events). Onlangs heeft hij zijn diploma behaald en heeft hij nog meer tijd om zijn bedrijf te laten groeien. Enkele maanden geleden is hij gevraagd om kleding te promoten door onder anderen het houden van partnerships met bepaalde evenementen. Verder is Romano een groot liefhebber van voetbal en de kleding/lifestyle daar omheen. Hij houdt daarom de ontwikkelingen goed in de gaten.

Hij vindt dat het belangrijk is om je als bedrijf altijd te blijven ontwikkelen en dat je voor moet zijn op de volgende stap van de concurrent. ‘Door middel van deze paskamers wordt het winkelen een hele beleving.’ ‘Het is toch prachtig als je een ruimte in loopt en je op een scherm kan zien wat voor kleding je aan hebt’. Hij is wel benieuwd wanneer dit wordt doorgevoerd door andere merken en markten. ‘De kosten zullen waarschijnlijk in het begin vrij hoog zijn. Ik denk daarom dat dit pas in 2018 een hit zal worden bij het grote publiek. Voornamelijk omdat de wat kleinere merken willen zien of het werkt en de klant er extra tevreden door wordt.’

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s